جعبه اسباب بازی با توجه به ابعاد و وزن محصول در مدل های مختلف طراحی و تولید میشود .

کارتن لمینت ، مقوای پشت طوسی ، مقوای ایندربرد جنس های هستن که برای جعبه اسباب بازی و بازیهای فکری کودکانه مورد استفاده قرار می گیرد.

برای فروش بهتر اسباب بازی های دخترانه و پسرانه مانند عروسک ها و ماشین ها ، بازی های فکری ، پازل ها و … در بسته بندی ها و جعبه و کارتن های مناسب خود باید قرار داد.

اسباب بازی به طور معمول وسیله ای برای سرگرم کردن کودکان است , و در کشف شدن استعداد کودکان کمک زیادی میکند , به این ترتیب مورد مهمی که سبب میشود تا یک اسباب بازی در بازار فروش چشمگیری داشته باشد و مشتریان به او جذب شوند , بسته بندی خلاقانه آن است .

جعبه اسباب بازی میتواند مثل خود اسباب بازی ها برای کودکان و بزرگسالان جذاب باشد . بیشترین درصد فروش جعبه های اسباب بازی چاپ روی جعبه است و مدل جعبه اسباب بازی بیشترین مخاطب را به خود جذب میکند . جعبه اسباب بازی میتواند باعث انتخاب یک اسباب بازی از بین تعداد بسیاری محصول مشابه در یک فروشگاه شود . بسته بندی شیک و زیبا برای محصول نشان دهنده ارزش آن بوده و توجه خریدار را به خود جلب میکند.

انواع وسایل سرگرمی و محصولات فرهنگی و فکری برای کودکان و نوجوانان و بزرگسالان نیز این قابلیت را دارند که با ارائه یک بسته بندی شیک و جذاب حس بهتری از یک خرید خوب را به مشتری بدهند.

جعبه بسته بندی بازی فکری

جعبه بازی فکری باید به گونه ای طراحی و تولید شود که کودکان را جذب خود کند واین نوع بازی برای استعداد و هوش کودکان بسیار موثر میباشد . بازی های فکری انواع و مدل های مختلفی دارد و برای هر رده بندی سنی مناسب میباشد , پس باید جعبه آن طوری طراحی شود که هم کودکان و هم نوجوانان را جذب خود کند .

بازی های فکری انواع و مدل های مختلفی دارد و از آنجایی که این نوع بازی قطعات ریز و درشت و زیادی دارد باید به گونه ای ساخته شود که تمامی قطعات داخل آن جای شود و در هنگام بازی گم نشود و ابعاد جعبه به گونه ای باشد که زیاد بزرگ و خیلی کوچک نباشد.

نکات مربوط به طراحی و تولید کارتن اسباب بازی

بهتر است در هنگام تولید کارتن و جعبه اسباب بازی برای جذب بیشتر مشتری و افزایش فروش، به نکات مربوط به طراحی و تولید این بسته بندی ها دقت کنید. این نکات مهم عبارتند:

  • برای ساخت کارتن های اسباب بازی های مانند: موتور، ماشین و عروسک حتما روی کارتن ها حالت پنجره بزارید تا مشتری دید بهتری داشته باشد.
  • دسته دار کردن جعبه ها باعث حمل راحت اسباب بازی ها می شود، دیگر نیاز به استفاده از نایلون برای حمل آن ها نیست چرا که به دلیل قابل بازیافت بودن کارتن کمک زیادی به چرخه اقتصادی می شود.
  • از نظر روان شناسی طراحی خلاقانه، استفاده از رنگ های شاد و تولید یک محصول برجسته و چشم گیر باعث جذب کودک به اسباب بازی و در نتیجه افزایش فروش محصول و رقابت در بین برند های مختلف تولید کننده اسباب بازی می شود.
  • با آگاهی در مورد اسباب بازی های متفاوت و مناسب برای سنین مختلف، می توان جعبه های مناسب را طراحی و تولید کرد.
  • یک جعبه مناسب برای اسباب بازی علاوه بر جذاب بودن و طراحی زیبا باید به طور کامل از اسباب بازی محافظت کند. جعبه ها باید به گونه ای باشند که اسباب بازی داخل آن ها تکان نخورد و برای این کار در حد امکان در اطراف آن از نایلون حباب دار یا خرده کاغذ استفاده کنید، تا در هنگام حمل و نقل و افتادن از دست کودک اسباب بازی دچار آسیب نشود.
  • تحویل صحیح و سالم یک محصول، یکی از مهمترین نکات در هنگام حمل و نقل است که تمامی برند ها به آن توجه خاصی دارند.
  • یک بسته بندی ایده آل باید به گونه ای باشد که ارزش و وقار محصول داخل بسته بندی را به خوبی به مشتریان ارائه دهد. برای این کار از طراحی ها تا حد ممکن ساده استفاده کنید، چرا که طراحی های ساده محصول داخل خود را بهتر به نمایش می گذارد.
  • یک بسته بندی خوب اولین ارتباط را بین مشتری و محصول ایجاد می کند. پس کارتن ها باید در حداکثر دقت و توان، طراحی و تولید شود.
  • در ساخت این کارتن ها دقت داشته باشید که همه اطلاعات را در قسمت جلوی جعبه قرار ندهید.
  • در هنگام ساخت یک بسته بندی حتما به طول عمر آن و این که چقد قابلیت استفاده دارد توجه کنید.
  • به برند خود قدرت روایت بدهید، و با تولید یک بسته بندی شیک و جذاب از آن تبلیغ کنید.
  • سعی کنید منحصر به فرد باشید.

چاپ اختصاصی انواع مختلف جعبه اسباب بازی 

در چاپ جعبه های اسباب بازی باید بیشتر از جنس و یا مقاومت جعبه به فکر یک طراحی خوب برای جعبه های اسباب بازی بود . قبل از هر چیزی باید به دنبال یک طراحی و یا یک مدل خاص برای جعبه بگردید که همین کار سبب فروش بیشتر شما میشود .
جنس مورد نیاز برای چاپ جعبه اسباب بازی میتواند در چند نوع مختلف تولید شود و با توجه به سلیقه شما طراحی و چاپ شود . بهترین نوع جنس جعبه های مخصوص اسباب بازی مقوای ایندر بورد میباشد ، این مقوا به دلیل داشتن داخلی سفید رنگ بسیار شیک میباشد و میتوان روی آن تمام رنگ چاپ کرد یعنی محدودیتی در چاپ وجود ندارد و به صورت کامل هر نمونه چاپ اختصاصی بر روی آن انجام میشود ، مقاومت بالای این نوع جنس سبب شده که سنگینی محصول در آن به چشم نخورد و تحمل نگه داشتن محصول را داشته باشد . نوع دیگر جنس مقوای استفاده شده در جعبه اسباب بازی پشت طوسی میباشد ، داری پشتی طوسی رنگ بوده که چاپ داخل آن خیلی با بیرون متفاوت است ، اما بخش خارجی مقوا بسیار چاپ پذیر و به راحتی میتواند تمام رنگ روی آن چاپ شود . همچنین این مقوا برای جعبه اسباب بازی بسیار مقاوم بوده و , وزن مناسبی نسبت به جعبه داخل آن دارد .
جهت زیبایی و ماندگاری طولانی تر جعبه اسباب باریها از خدمات پس از چاپ مختلفی مانند : سلفون مات و براق ، یووی ، یووی سیلندری مورد استفاده قرار میگیرد .

بسته بندی انواع اسباب بازی به سه روش مختلف انجام میشود 

بسته بندی کوتاه مدت برای نگه داری محصول تا زمان فروش:

در بسته بندی این روش اول باید از طرح های شیک و جذاب استفاده کرد تا در نگاه اول مشتری را به سمت خود بکشاند , و اصولا از جعبه های مقوایی برای ساخت این نوع بسته بندی ها استفاده میکنند.

بسته بندی طولانی مدت برای نگه داری محصول به عنوان دکوری یا کلکسیون : 

برای این نوع از مصالح و مواد با ارزش تر و مقاوم تر همچنین بهداشتی استفاده میشود و در ساختار برخی بسته ها به جز پلیمر ها اتیلن و …. در برخی از جعبه ها از فلزات نیز استفاده میشود زیرا ضروری است بسته بندی های این دو گروه باید از پایداری خوبی برخوردار باشند تا در طول چندین سال موجب فرسوده شدن اسباب بازی نشوند و زیبایی و جلوه اولیه خود را حفظ کنند .

بسته بندی محصول به گونه ای که قسمتی از آن مشخص باشد:

برای این روش استفاده از جعبه های مناسب و مقاوم و همچنین بهداشتی مورد توجه قرار میگیرد و برای جلب مشتری بیشتر از جعبه هایی که قسمتی از آن طلق زده میشود تا نمای بیشتری از اسباب بازی داخل آن نمایش داده شود باید استفاده کرد .

مراحل سفارش سازی و ساخت جعبه و کارتن اسباب بازی 

مراحل سفارش سازی و ثبت سفارشات خود در نارون کارتن بسیار ساده میباشد , کافیست نمونه مورد نظر خود را انتخاب کرده و ابعاد , عرض و طول جعبه انتخاب شده خود را برای ما ارسال کنید و با کارشناسان ما در تماس باشید و بر حسب تعداد سفارشات شما قیمت گذاری خواهد شد . در انتخاب جعبه , نوع و جنس مقوا تفاوت های زیادی وجود دارد که در قیمت تمام شده جعبه موثر میباشد . جعبه اسباب بازی پشت طوسی ارزان تر از جعبه اسباب بازی با مقوای ایندربرد بوده است , زیرا مقوای ایندربرد بهداشتی بوده و انواع مختلف چاپ بدون هیچ گونه محدودیتی بر روی این نوع جعبه و مقوا انجام میشود . هر نوع چاپ اختصاصی و چاپ برند و لوگوی خود جهت تبلیغات بر روی این نوع جعبه های مداد انجام خواهد شد با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفییت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *