یکی از نکات مهم در تولیدات و صادرات خشکبار و آجیل، استفاده از جعبه خشکبار صادراتی و بسته بندی آجیل با کیفیت است.

امروزه خشکبار و آجیل از منحصر به فرد ترین نوع سوغاتی کشور عزیزمان می باشد؛که نحوه بسته بندی آن ها از لحاظ استحکام در برابر فشار و قرار گرفتن در معرض هوا و نگه داری در مدت زمانی طولانی بسیار حائز اهمیت می باشد.

بسیاری از کشورهای اروپایی استاندارد های بالایی برای بسته بندی مواد غذایی وارداتی در نظر می گیرند و تولید کنندگان باید برای بسته بندی از بهترین نوع مقوای بهداشتی استفاده می کنند.

علاوه بر کیفیت کارتن خشکبار و آجیل باید از نظر بصری ظاهر جذابی را برای صادرات و پذیرایی برخوردار باشد.

از آن جا که بسیاری از این کارتن جعبه برای هدیه دادن استفاده می شوند باید ظاهری زیبا و شکیل و در بعضی موارد لاکچری داشته باشند تا مورد توجه قرار بگیرند.

خشکبار و آجیل در بسته بندی های کوچک نیز تولید می شوند که برای مصرف روزانه خریداری می شوند. با توجه به قیمت بالای آجیل این نوع بسته بندی ها بسیار پر طرفدار هستند. برای این نوع بسته بندی باید استند زیبا و جذاب طراحی شود تا افراد را به خرید ترغیب کند.

شرکت چاپ و بسته بندی  نارون کارتن با در اختیار داشتن تکنولوژی روز دنیا قادر است بسته بندی صادراتی با بهترین کیفیت و مطابق با استاندارد های بین المللی تولید کند. تاپ پک می تواند بسته بندی های متنوع با توجه به نیاز شما تولید کند. برای بسته بندی خشکبار و آجیل از پک مناسب پذیرایی، بسته های مغز تکی، چند نفره، هدیه، رو میزی و غیره استفاده می شود.
در این نوشته نمونه های مختلف بسته اجیل مشاهده می شوند که قابل تولید در ابعاد اختیاری شما می باشد. علاوه بر نمونه ای موجود تاپ پک می تواند بسته بندی محصول شما را به صورت منحصر به فرد طراحی و تولید کند.

کارتن لمینتی سه لایه یا ۵ لایه  با روش طراحی و چاپ با کیفیت می تواند هم از نظر شکیل بودن و زیبایی و هم تبلیغ برند و لوگو و استحکام بالا به ما کمک زیادی کند، البته وزن محصول داخل کارتن از اهمیت زیادی برخوردار است.

در تولید جعبه بسته بندی برای خشکبار می توان از کاغذها با جنس های متفاوتی استفاده نمود،که با توجه به نوع محصولات ، وزن، نوع کاربرد داخلی و خارجی و … جنس به کاربرده شده می تواند کاملا متفاوت باشد.

نارون کارتن با در اختیار داشتن تکنولوژی روز دنیا قادر است بسته بندی صادراتی با بهترین کیفیت و مطابق با استاندارد های بین المللی و  بسته بندی های متنوعی با توجه به نیاز شما تولید کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *