جعبه لوازم التحریرساده ترین و پرفروش ترین محصولات در زمینه کارتن و جعبه سازی میباشد که در رنگها و طرح های مختلف به مشتریان عرضه می گردد . جعبه لوازم التحریر کم هزینه بودن و تنوع زیاد ، مشتریان فراوانی را به خود اختصاص داده است . طراحی و تولید این نوع بسته بندی با رنگ ‌بندی کامل میتواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای دانش‌ آموزان دبستانی‌ باشد و جلد مقوایی سخت این محصول , حمل آن را آسان کرده و انواع وسایل را گونه آسیبی حفظ میکند . در این نوع محصولات امکان درج لوگو روی تمام جعبه های لوازم التحریر میتوانید خود را روی انواع جعبه های بسته بندی لوازم التحریر با بهترین کیفیت چاپ کنید.

طراحی جعبه لوازم التحریر

بسته بندی های امروزی لوازم التحریر از انواع مختلف فلزی، پلاستیکی و کارتنی در بازار دیده و خریداری میشوند. همین امر کافیست که بدانیم بسته بندی در هر زمینه ای وجود دارد و به گونه ای جز لاینفک برای فروش و خریداری محسوب میگردد. از آنجایی که کودکان بسیار تحت تاثیر رنگ و طرح جلد محصولات هستند و به دلیل گروه سنی که دارند توجهشان به سمت و سوی جلد و شکل ظاهری کالا منعطف میشود تا خود کالا، طراحی و شیوه ی بکارگیری رنگ ها برای جذب بسته بندی کالا بسیار حائز اهمیت است.

درک درست از نیاز بازار و همچنین خواسته های مصرف کنندگان باعث میشود تا بسته بندی محصول شما بی رقیب باشد که نتیجه ی آن فروش بالای کالا می باشد و توجه داشتن به تفاوت های جنسیتی امر بسیار حیاتی است به گونه ای که مثلا طرح و رنگی که روی پکهای محصولات مخصوص پسران به چشم میخورد هرگز بر روی جعبه های دختران دیده نمیشود، علاقه داشتن به رنگهای صورتی و طیف رنگی روشن در دختران بیشتر است در حالیکه پسران ترجیح میدهند از رنگ های تیره مثل آبی نفتی استفاده کنند.

استفاده از ایده های خلاقانه و فانتزی بر روی جعبه لوازم التحریر در جذب مشتری اهمیت دارد برای مثال در نظر بگیرید که به دنبال خرید یک جعبه مداد رنگی هستید، در کنار کیفیت خوب مدادها، استفاده از طرح تمثیلی مداد رنگی و رنگ های آن و یا حتی گذاشتن قسمتی درون جعبه که مدادرنگی مشخص شود حس بهتری را به مصرف کننده منتقل کرده و کمک کننده خوبی برای انتخاب مناسب است.

استفاده از لوگوهای مخصوص برای هر گروه سنی یکی دیگر از مسائلی است که باید به آن توجه کرد، هرگز نمیتوان لوگوی روی دفتر را که برای سنین ۱۵-۱۲ سال استفاده میشود را برای کودکان ۱۰-۷ سال استفاده کرد و بلعکس. به کارگیری از لوگوهای متناسب با فرهنگ هر کشوری و چیدمان آنها به صورت مناسب باعث جذابیت طراحی شما شده که تمامی این نکات نتیجه ای جز فروش و جذب مشتری به همراه ندارد.

 

قیمت لوازم التحریر

با عدم ثبات در بازارهای امروزی و گرانی مواد تشکیل دهنده، تولیدکنندگان در زمینه ی لوازم التحریر می بایست با برقراری تعادل میان قیمت مناسب برای مصرف کنندگان و قیمتهای حاکم بر بازارها درصدد جلب نظر مشتری باشند. رکن اصلی فروش، داشتن مشتری یا مصرف کننده ی کالای شماست یعنی اگر مخاطبی برای فروش خود نداشته باشید، تولیدات شما کاملا بی فایده و بیهوده خواهد بود لذا جلب نظر مشتری و راضی نگه داشتن آنها امریست که باید به آن توجه نمود. شاید در قدم اول، فروشتان سود کمی داشته باشد اما تاثیرات افزایش تولید و فروش در دراز مدت برایتان رقم میخورد.

بهتر است که همیشه سعی کنید با نگه داشتن کیفیت کالا و بسته بندی آن مصرف کننده را مشتری دائمی خود تبدیل کرده و نام تجاری یا برند خودتان را در ذهن های مخاطبین ماندگار کنید تا در هر جایی به دنبال محصول با بسته بندی شما بگردند و آن را به دیگران نیز پیشنهاد دهند.

کاربرد بسته بندی لوازم التحریر

نقش بسته بندی در هر زمینه ای غیر قابل انکار است به گونه ای که اولین چیزی که به چشم میخورد پک آن بوده که گویی بهترین راه ارتباطی مصرف کننده با محصول محسوب میشود زیرا در برخورد اول از محتویات درونی جعبه چیزی نمیدانید و هیچ تصوری هم از آن نخواهید داشت. داشتن جعبه ی بسته بندی خود به نوعی یک تبلیغ بصری است و به مخاطب این فرصت را میدهد که بدون اطلاع داشتن از درون پک محصول را بررسی کرده تا به مرحله نهایی یعنی خرید برساند، در کنار بودن جنبه ی تبلیغاتی بسته بندی ها ، محافظت و نگه داری کالا نیز مهم است برای مثال جعبه های مداد شمعی را در نظر بگیرید، خود مداد شمعی ها از رنگهای متعدد تشکیل شده اند که خاصیت رنگ دهی هم دارند، حال تصور کنید که این محصول پک نشده باشد، فاجعه ای که به بار می آید را فقط باید لمس کرد.

حفاظت از محصول و نگه داری آن از جمله مهم ترین عوامل جعبه های مقوایی و کارتنی هستند، تصور کنید میخواهید مدادرنگی ۲۴ رنگ را تک تک خریداری کنید این امر بسیار سخت و حتی بی معناست، پس داشتن پکهای مقوایی الزامیست. بسته بندی های فلزی نیز در زمینه مدادرنگی استفاده می شوند اما با در نظر گرفتن قابلیت های پک های کارتنی و مقوایی، چاپی که بر روی آنها زده میشود به هیچ وجه با چاپ بر روی جعبه های فلزی قابل مقایسه نیستند، پکهای مقوایی با انتقال سریعتر به چرخه ی بازیافت محبوبیت بیشتری در بین دوستداران محیط زیست دارند.

جعبه کاغذ و لوازم التحریر

جعبه های بایگانی برای بسته بندی ، حمل و نقل و بایگانی اسناد اداری ، سوابق و پرونده ها طراحی شده اند. ما مجموعه ای از جعبه های بایگانی در اندازه ها استاندارد را ارائه می دهیم. جعبه بایگانی یک تکه شامل یک جعبه و یک درب است که با هم ساخته می شوند و این باعث می شود مقرون به صرفه تر باشد. جعبه بایگانی آسان مونتاژ شامل یک جعبه تنه و یک درب است که به طور جداگانه تولید می شود.

سخن اخر …

اهمیت بسته بندی در زمینه ی تولیدات و صادرات بسیار ارزشمند است به طوری که افزایش فروش و جذب خوب مشتری در گرو پک های محصولات میباشد. از این رو نارون کارتن با داشتن تیم فعال و حرفه ای در زمینه ی چاپ و بسته بندی و هم چنین تولید و سفارش در خدمت شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *