خرید کارتن با قیمت مد نظر یکی از موضوعاتی است که حائز اهمیت بسیاری است و نهایت دقت در آن باید اعمال گردد و به دلیل اینکه کارتن ها وظیفه نگهداری از محصولات و هم چنین تاثیر در فروش کالاهای مشتریان را بر عهده دارند و باید در انتخابشان نهایت توجه انجام گردد.

خرید کارتن سفارشی

خرید کارتن با قیمت مناسب از موضوعاتی است که هر تولیدکننده و صادرکننده ای به دنبال آن است. این موضوع زمانی بیشتر مهم میشود که افراد قصد توزیع سهم انبوهی از محصولاتشان را به بازار داشته باشند یا بخواهند آنها را صادر کنند. برای چنین هدفی به دنبال بسته بندی هایی می گردند که هم معرف برندشان باشد و هم محصولات را سالم به دست مشتریان برسانند.

اما افرادی که تولید کننده باشند و سهم انبوهی از محصولاتشان را در بازارهای داخلی و خارجی توزیع میکنند، می دانند که در ثبت اولین سفارش قالب و کلیشه برای سفارشاتشان ساخته می شود و برای دفعات بعدی از همان ها میتوانند استفاده کنند.

پیشنهادی که میتوان به این تولیدکنندگان داد، آن است که میتوانند در سفارش تیراژ را بالا ببرند تا قیمت تمام شده مناسب تری برایتان رقم بخورد. این موضوع برای بسته بندی های سفارشی است. برای مثال تولیدکننده ای که قصد دارد که قیمت جعبه یا کارتن محصولش یک قیمت معین و مشخص باشد و به هیچ عنوان دچار نوسان نشود، کارتن سازی که با او در حال همکاری است می بایست پیشنهاداتی را به او ارائه کند. یکی از آنها همانطور که اشاره شد تیراژ بالاست که تا کنون بسیار به صرفه بوده و کسی از این بابت پشیمان نشده است.

خرید کارتن بسته بندی

خرید کارتن با قیمت مناسب میتواند یک مرحله مهمی در فرآیند توزیع یک محصول باشد. اول از همه باید موضع تولیدکننده و صادرکننده مشخص شود. به گونه ای که باید طبق الویت بندی آنها پیش رفت. شاید تولیدکننده ای وجود داشته باشد که تنها دنبال یک بسته بندی ساده و بدون چاپ میگردد تا فقط کالا را سالم به دست مشتری برساند مثل کارتن پستی بدون چاپ.

برای تولیدکننده یا فروشنده فرقی نمیکند که کارتن پستی آن چاپ افست باشد یا فلکسو ، به همین دلیل است که در انتخاب کارتن بسته بندی مدنظر ساده تر عمل کرده و به فکر خرید عمده کارتن پستی میباشد تا ارزان ترین کارتن و جعبه های پستی را خریداری کند.

در مقابل تولیدکننده یا صادر کننده ای که بار صادراتی و گران قیمتی همانند زعفران دارد. مسلما بسته بندی ساده و بدون چاپ معرفی نمیگردد. در این خصوص نهایت زیبایی و شیک بودن بسته بندی برایتان اهمیت دارد و خواستار آن هستید که هر طور شده و به هر میزانی هزینه کنید تا برندتان را در سطح دنیا معرفی کنید.

پیشنهادهایی که از طرف کارتن سازی ها به شما داده میشود با توجه به بودجه ای است که شما مشتری عزیز تعیین میکنید و آنها نیز شرایطی را پیش رویتان میگذارند که نیاز شما را تامین نماید.

قیمت کارتن بسته بندی

در بحث قیمت و هزینه همانطور که گفته شد الویت بندی که برای شما از طرف کارتن سازی ها در نظر گرفته میشود، اهمیت دارد. مثلا تولیدکننده ای نمی خواهد برای کارتن بسته بندی اش هزینه زیادی داشته باشد. برای او تنها داشتن یک جعبه بسته بندی که بتواند محصول را سالم به دست مشتری برساند کافیست.

صرفه اقتصادی وی در هر یک عدد کارتن با جعبه ای که برایش تولید می کنید اهمیت دارد و روی قیمت برنامه ریزی کرده است. در این خصوص به افراد پیشنهاد میشود که سفارشات خود را به صورت عمده ثبت کنند یعنی به گونه ای که تیراژ خود را افزایش داده تا قیمت تمام شده ارزان تری برایشان رقم بخورد.

البته این یک پیشنهاد منصفانه است که از سوی کارتن سازی به تولیدکننده داده میشود. سایر پیشنهادات دیگر نیز وجود دارند مثل افت کیفیت که در بیشتر موارد به صلاح نیست، مثلا ممکن است گفته شود که میتوانید از کیفیت ورق مصرفی نیز کم کنید.

این پیشنهاد ممکن است به کمتر شدن هزینه ها منجر شود اما در کیفیت بسته بندی تاثیر میگذارد، از آن جایی هم که بسته بندی اولین چیزی است که با مشتری و مصرف کننده در ارتباط است، بهتر است از این پیشنهاد به هیچ وجه استفاده نکنید چون روی فروشتان تاثیر مستقیم می گذارد.

نکته دیگری که میتواند روی قیمت تمام شده تاثیر بگذارد، نوع چاپ است. کارتن و جعبه بسته بندی می تواند توسط دو نوع چاپ فلکسو و افست تولید شوند، چاپ فلکسویی به دلیل محدودیت رنگ و طرح، هزینه کمتری دارد و تولیدکنندگان میتوانند از این نوع چاپ برای محصولاتشان استفاده کند.

ولی اگر محصولی دارید که قرار است به سایر کشورها صادر گردد، بهتر است از کارتن و جعبه های لمینتی استفاده شود تا تاثیر خوبی در فروش محصولات داشته باشد، همچنین ظاهر مناسب میتواند معرف و هویت کالای شما باشد.

خرید کارتن پستی

در حال حاضر کارتن پستی یکی از بسته بندی هایی است که برای محصولات فراوانی استفاده میشود. از پوشاک گرفته تا زیور آلات و جواهرات و اکسسوری ها همگی برای ارسال مرسولات خود از جعبه یا پاکت های پستی استفاده میکنند.

حالا کدام یک از این پاکت یا جعبه ها برای کسب و کارهای اینترنتی مناسب اند؟

اگر دارای کسب و کار اینترنتی و آنلاین هستید حتما تجربه خرید انواع کارتنهای پستی را داشته اید. کارتن های پستی در انواع چاپ دار و بدون چاپ یافت می شوند و تولیدی های کارتن پستی امکان تولید و ساخت هر نوع را دارند.

چاپ روی کارتن پستی میتواند تاثیر خوبی در فروش داشته باشد و باعث انتقال حس خوشایندی به مشتری شود، پس برای کسب و کارتان از کارتن های پستی چاپ دار استفاده کنید اما اگر خواستار آن هستید که قیمت مناسب تری داشته باشند می توانید از انواع بدون چاپ آن هم استفاده کنید.

خرید کارتن اسباب کشی

مسئله اسباب کشی هم که زمان معینی ندارد و در تمامی روزهای سال انجام میگیرد. در اینجا هم کارتن و جعبه بسته بندی است که کمک صاحب خانه ها میرسد. جمع آوری کردن وسایل و لوازم منزل خود به تنهایی کار ساده ای نیست، حالا فرض کنید که اگر جعبه هایی نیز برای چیدمان اینگونه لوازم وجود نداشته باشد چه فاجعه ای رخ خواهد داد!

خرید کارتن بزرگ و کارتن بسته بندی کوچک بسیار کمک کننده است زیرا شما سایزهای لوازم منزلتان نیز با یکدیگر فرق داشته و اگر بخواهید به صورت مرتب وسایلتان را جمع آوری کنید، نیاز است که هر نوع سایز کارتنی داشته باشید.

خرید و فروش کارتن خالی که در واقع همان کارتن اسباب کشی است برای مصارفی همانند جابجایی منازل، اداره جات و دفاتر استفاده میشود. این کارتن ها در انواع سه لایه و در برخی موارد سنگین تر از کارتن پنج لایه استفاده می شود.

سخن آخر …

در این مقاله درباره انواع کارتن و جعبه بسته بندی هایی که بسیار کاربرد دارند صحبت کردیم. خرید کارتن بسته بندی با قیمت مناسی موردی است که افراد زیادی دنبالش هستند و خواستار آن هستند که بسته بندی هایشان با قیمت مناسب برایشان تمام شود تا بتوانند با خرید عمده هزینه مناسب تری داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *