بسته بندی از مواردی است که نه تنها بر سرعت و کیفیت برند شما تاثیر می گذارد، بلکه بر چگونگی و مسیر آینده حرکت آن هم تاثیر گذار میباشد. بسته بندی یکی از قابل رویت ترین و قابل دسترس ترین بخش های هویت برند شما است. با نارون کارتن همراه باشید:

اصول اولیه

یکی از اولین موارد در این بین نوع بسته بندی مورد نیاز برای محصول شما می باشد. در نظر داشته باشید که هر چیزی که انتخاب کنید بر مجموع هزینه تمام شده تاثیر گذاراست. بسته بندی در انواع اشکال و اندازه هاوجود دارد و مواد مختلفی برای آن می توان استفاده کرد. همچنین منبع مورد نیاز برای بدست آوردن یا تولید کردن آن را هم باید در نظر داشته باشید. ممکن است در نظر اول به شدت از یک طرح خاص خوشتان بیاید و آن را دوست داشته باشید اما هزینه های مرتبط با فراهم آوردن آن ممکن است شما را از نهایی کردن تصمیم با دارد.

نگاهی به آینده ی شما

به یاد داشته باشید که هدف بلند مدت هر شرکتی رشد و گسترش آن است. حتی اگر در ابتدا با یک محصول آغاز کنید تصمیم به گسترش پیدا کردن و معرفی چندین محصول یا مجموعه کالا هستید . توجه داشته باشید که اگر خط کالا شما به دو ، سه یا پنجاه مورد گسترش پیدا کرد چه رویکردی را باید مدنظر قرار دهید؟ پس بسته بندی شما باید آنقدر انعطاف پذیر باشد که قابلیت لحاظ کردن اندازه های مختلف، اشکال و سبک های مختلف بسته بندی را داشته باشد.

تولید و زمان

نه تنها موضوع هزینه جز یکی از موارد مورد توجه قرار دارد، بلکه زمان هم جز یکی از این موارد است که باید مدت زمان لازم برای بسته بندی را در برنامه ریزی خود مد نظر قرار دهید . یک جعبه عادی چاپ شده برای آماده شدن عموما به چیزی در حدود 6 هفته برای طراحی و … نیاز دارد. و اگر جعبه

انتخاب رنگ بسته بندی

رنگ در طراحی بسته بندی ها یکی از المانهایی است که کار و انتخاب شما را در محصول از رقبا متمایز می کند. رنگی که شما انتخاب می کنید، می تواند یک پیام به صورت ناخودآگاه در هر یک از مشتریان القا کند. رنگ، بهترین راه برای شناخت بیشتر نام و واحد تجاری محصول به عنوان یک رسانه بصری است.رنگ در طراحی بسته بندی باید با لوگوی شما مرتبط باشد، در حقیقت رنگ بسته بندی تصویری است که به بازار، برای جذب مشتری می فرستید.هیچپاه رنگ مورد علاقه خود را بدون بررسی پیامی که انتقال می دهد انتخاب نکنید .زیرا ممکن است با وجود خوب بودن،مناسب کار شما نباشد.

بسته بندی پیام برند شما را منتقل میکند

در حال حاضر جهان از گرم شدن کره زمین رنج می برد اکثر فروشگاه های خرده فروشی کیسه های پلاستیکی را با بسته بندی کاغذی جایگزین کرده اند.

کیسه های کاغذی و جعبه های کارتنی در حال حاضر برای خرید استفاده می شود، زیرا آنها سازگار با محیط زیست ، قابل بازیافت و ارزان تر هستند.

جدا از استفاده آن ها در حمل مواد کیسه های کاغذی معمولا برای استفاده های آینده نگهداری میشوند ، مخصوصا وقتی که آن ها به زیبایی طراحی و ساخته شده از مواد با دوام .

شرکت ها در حال حاضر با کیف خلاقانه به عنوان بخشی از نام تجاری خود ظاهر می شوند و در حال تبدیل شدن به یک روند بزرگ به خصوص در صنعت خرده فروشی و مد است.کیسه های خرید و جعبه ها جذاب تر می شوند زمانی که آنها در انواع شکل ها، رنگ ها و طرح های مختلف قرار می گیرند.

شاید این را بارها شنیده باشید بسته بندی پیام برند شما را منتقل میکند بله بسته بندی یکی از بهترین وسیله ها برای ارائه توضیح درباره برند شماست .طراحی خلاقانه و شگفت آور بسته بندی قطعا می تواند پیام شما را به مشتریانتان انتقال دهید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *