طراحی جعبه شال و روسری

شال و روسری یکی از پوشاک پر مصرف در کشورمان میباشد و از نمونه جعبه های این محصول میتوان برای بسته بندی انواع شال و روسری , دستمال گردن و … نیز استفاده کرد , ابعاد این نوع جعبه ها ثابت نیستند و هر نوع جعبه ای با هر ابعادی که مد نظر دارید را می توانیم تولید کنیم .

ما در ساخت انواع هارد باکس و جعبه های سخت و مقوایی تخصص داریم و امکان تولید هر نوع جعبه ای در نارون کارتن وجود دارد , همچنین با طلاکوب میتوانید برند مورد نظر را روی جعبه شال و روسری تان و هر جعبه را با توجه به برند شال و روسری که در آن قرار دارد تولید کنید که تاثیر زیادی در بالا بردن سطح فروش شما خواهد داشت.

مطمئنا بودن یک جعبه خاص نظر فرد گیرنده را بیشتر به خود جلب می کند پس تولید کننده های بسته بندی های کارتنی و مقوایی درصدد آن اند که شیک ترین نوع جعبه را ارائه کنند. برای طراحی جعبه مقوایی ابتدا باید اطلاعاتی در مورد سلیقه بازار، وزن کالا، نوع محصول و غیره در اختیار طراح قرار گیرد که بتواند بهترین طرح ممکن را خلق کند.

قیمت بسته بندی شال و روسری

جعبه و کارتن مخصوص انواع پوشاک مثل روسری باید به گونه ای باشد که هزینه گزاف و بیهوده ای برای تولید آن ها صرف نشود. هارد باکس های متفاوتی را در این زمینه می بینیم. در نگاه اول از نظر جلوه ظاهری و زیبایی تفاوتی با جعبه های مقوایی ندارند، جعبه ها مقوایی در مقابسه هارد باکس ها بسیار مقرون به صرفه تر و کم هزینه تر هستند و برای کالاهایی همچون شال و روسری می توانند بهترین گزینه برای انتخاب باشند.

پاکت شال و روسری

تولید پاکت های روسری و شال برای جلوه بخشیدن دو چندان جعبه به کار می رود. همانطور که داشتن جعبه و باکس های مقوایی برای پوشاکی همچون روسری بهترین گزینه برای انتخاب است، همراهی یک پاکت که جعبه درون آن قرار بگیرد باعث بیشتر دیده شدن آن می شود. حال اگر تولید کننده در این زمینه هستید با در نظر گرفتن نیاز مشتری به این سمت که با وجود چنین جعبه ها و پاکت هایی نگهداری محصول به صورت مرتب و بدون آسیب میسر میشود و نیز مصرف کننده می تواند شکل ظاهری متفاوت تری را به مجموعه ی پوشاک خود اضافه کند، برای تولید آن دست به کار میشوید که گویی هم رضایت مشتری را به دنبال دارید و هم به فروش کالای خود رونق بیشتری بخشیده اید.

گروه حرفه ای نارون کارتن با بررسی دقیق نیازهای بازار می تواند خدمات مفیدی را در این زمینه به شما عرضه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *