کفش مناسب خیلی اهمیت دارد، اما بسیار دیده ایم که یک کفش باکیفیت بدلیل نبودن توکارتن کفش مناسب فروش خوبی ندارد،پس کارتن کفش علاوه بر زیبایی اعتباری درست به محصول داخلش که کفش است می دهد.

جعبه کفش یکی از پرکاربردترین انواع جعبه کارتنی می باشد،کفش ها برای حمل و نقل و انبار شدن نیاز دارند که درون کارتن قرار بگیرند،
بعلاو مشتری هنگامی که کفش را می خرد توقع دارد که کفش های نو خود را درون جعبه  مناسب تحویل بگیرد.

ویژگی های بسته های کفش

بسته های کفش بایستی علاوه بر استقامت مناسب برای آسیب ندیدن محصول، دارای طراحی متناسب با نوع کفش نیز باشند،
اگر بخواهید کفش را به کسی هدیه دهید، کفش بدون جعبه به درد شما نخواهد خورد.
بجز این، یک بسته بندی ی زیبا و منحصر به فرد می تواند ارزش خود کفش را نیز بالا برد.
عموماً کفش ها را جفت جفت داخل یک جعبه و مجموعه ای از

سایزهای مختلف را با جعبه درون کارتنی دیگر می گذارند،
این بهترین راه برای انبارداری کفش می باشد.

دسته بندی کارتن کفش

در سال‌های اخیر، کارتن کفش از لحاظ تجاری توانسته است به جایگاه بالایی در انواع بسته بندی صنعتی دست پیدا کند. دلیل مهم بودن بسته بندی کفش، پیشرفت تکنولوژی است.

برای مثال، اگر همین الان قرار باشد تا کفش خریداری کنید و مبلغ زیادی را برای کفش پرداخت کنید، مسلما دوست ندارید که کفش‌های سالم شما در بسته بندی بی‌کیفیتی قرار بگیرد و به شما داده شود.

به همین خاطر است که انواع کارتن کفش به بازار وارد شده است تا تولیدکنندگان بتوانند بهترین متریال را به مشتریان خود ارائه کنند. این مدل‌ها از نظر کیفیت و لاکچری بودن، مشابه بسته بندی زعفران هستند. برای همین است که در بخش صادرات و تجارت خیلی به آن‌ها پرداخته می‌شود.

مقوایی ساده

اگر از انسان‌ها بپرسیم که چه نوع بسته بندی را به هنگام خریداری اولین کفش خود به یاد دارید، به احتمال زیاد همه آن‌ها کارتن مقوایی ساده را بیان می‌گویند.

درست است، اولین نوآوری در بسته بندی کفش زمانی مشاهده شد که کفش‌های نو با دو قطعه کارتن کفش بسته بندی می‌شدند.

در حال حاضر هم در بسیاری از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها، از دو کارتن مقوایی پوشاننده برای بسته بندی استفاده می‌شود.

  

کشویی

دومین نوع کارتن کفش که کاربرد آن بسیار زیاد است، بسته بندی کفش با کارتن کشویی می‌باشد. این نوع بسته بندی در مقایسه با بسته بندی ساده، خلاقانه‌تر است و حتی بسته بندی کشویی بعد از استفاده از کفش می‌تواند مورد استفاده مشتری قرار بگیرد.

لوکس

کارتن کفش لوکس در مقایسه با کارتن‌های کشویی و مقوایی ساده، خیلی خلاقانه‌تر هستند.

به طوری که شکل این کارتن‌ها اصلا مربع کامل نیست و در اشکالی همانند لوزی، بیضی و یا استوانه‌ای دیده می‌شوند.

به بیانی ساده‌تر، کارتن‌های لوکس نوع دیگری از کارتن کفش است که به طور کامل برای جای‌گیری کفش‌ها بهینه شده است. این نوع از بسته بندی کفش برای مجموعه تولیدکننده هم ایده‌آل محسوب می‌شود؛ چون مقدار زیادی از متریال بسته بندی بلااستفاده باقی نمی‌ماند.

طلقی

بسته بندی کفش همیشه به صورت مقوایی نیست و انواع جعبه های شفاف نیز برای بسته بندی کالا طراحی و تولید شده اند. این جعبه ها کفش را به صورت فانتزی بسته بندی می کنند و قابلیت بکارگیری در کمدهای دیواری را دارند چرا که قابلیت شستشو داشته و در صورت مراقبت از آن ها مدتها دوام و ماندگاری دارند.

طلق و پلاستیک نیز ممکن است در انواع مختلفی از کیفیت بکار روند. جعبه های طلقی باید کیفیت لازم برای حفظ بسته بندی را داشته باشند در غیر این صورت نمی توان از آن ها به عنوان یک جعبه مناسب نام برد. چرا که این جعبه ها قابلیت تجدید پذیری پایینی دارند و در صورتی که کیفیت بالایی نداشته باشند، در طبیعت رها شده و محیط زیست را آلوده می کنند.

 

طراحی بسته بندی و جعبه کفش

آلبوم های ویژه ای برای بسته بندی کفش وجود دارد. طراحی های صورت گرفته در اغلب موارد شامل جعبه های مقوایی می گردد اما در آینده می توان طراحی های متنوع تری با استفاده از طلق را انتظار داشت.

طراحی کارتن کفش باید مبتنی بر طراحی کفش باشد. طراحی مورد نظر نباید فضای اضافی در داخل جعبه ایجاد کند و یا اینکه فضا به قدری کم باشد که کفش را از حالت اصلی خود خارج کند.

در یک طراحی حرفه ای جای لوازم اصلی و جانبی کفش اعم از بند و یا کفی کفش نیز به صورت مجزا تعبیه می شود. هارد باکس ها به صورتی طراحی شده اند که مقاومت بسیار زیادی در برابر نفوذ آب دارند. عدم نفوذ آب و رطوبت از جمله مواردی است که در زمان طراحی کارتن کفش باید مورد توجه قرار گیرد.

ابعاد

ابعاد  کارتن کفش از جمله مسائلی است که در زیر مجموعه طراحی جعبه و بسته بندی کفش قرار می گیرد. کفش های زمستانی و بهاره دارای حجم بزرگتر و کفش های تابستانی و پاییزه حجم کمتری دارند.

حجم کفش تاثیر بسیار زیادی بر طراحی جعبه دارد. به عنوان مثال پوتین ها و چکمه ها را باید در جعبه هایی با ابعاد بیشتر قرار داد اما صندل ها و کفش های تابستانی را باید در بسته بندی های کوچکتر جای دهیم.

چاپ

کارتن کفش را می توان به صورت سفید و بدون چاپ سفارش داد اما چاپ با کیفیت تاثیر بسیار زیادی در معرفی واحد تولیدی شما دارد. جعبه کفش سفید و بدون چاپ تصور ذهنی خاصی در مخاطب ایجاد نمی کند و شما را به عنوان یک واحد تولیدی منزوی نشان می دهد.

بهتر است در صورتی که جعبه سفید و بدون چاپ را خریداری می کنید با استفاده از دستگاه های چاپ موجود در واحدهای تولیدی خود، آن ها را منقش به نام برند مربوطه کنید.

خرید جعبه کفش برند

کفش های برند را نمی توان در جعبه های بسیار ساده و یا بدون چاپ قرار داد. جعبه بسته بندی کفش از مهمترین ارکان موجود در عرضه کفش های برند است.

کفش برند را باید با استفاده از بهترین متریال های موجود   در زمینه تولید جعبه بسته بندی نمود. اصولا برای بسته بندی کفش برند از هارد باکس ها استفاده می کنند.

آلبوم های جامعی برای بسته بندی کفش برند موجود هستند و شما می توانید برای انتخاب یک گزینه مناسب به آن ها مراجعه کنید. طراحی های صورت گرفته برای این کالاها گران تر و لوکس تر می باشند با این حال ارزش محصول شما را به خوبی نشان می دهند.

ارتباط با نارون کارتن

در صورتی که قصد ایجاد یک تغییر و تحول اساسی در بسته بندی کفش های واحد تولیدی خود را دارید و می خواهید نام تجاری خود را به نحو بهتری معرفی کنید ما در تمامی مراحل همراه شما هستیم.

راه های ارتباط با نارون کارتن در این وب سایت درج شده است. شما می توانید با شماره تلفن های درج شده در وب سایت ما تماس گرفته و یک مشاوره کامل و جامع را در خصوص انواع کارتن و جعبه کفش دریافت نمایید. همچنین امکان تخمین هزینه نسبی جعبه مورد نظر شما در تعداد معین نیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *