برای جابجایی و فروش میوه از کارتن های محکم برای انواع مختلف بسته بندی میوه استفاده می شود . کارتن و جعبه بسته بندی میوه را با توجه به وزن و ابعاد و نحوه ی انبار کردن محصولات طراحی میشود و پس از ساخت نمونه و انجام تست های مقاومتی به طور کامل تولید می گردد . بعضی میوه ها نباید روی هم قرار بگیرند زیرا باعث خراب شدن و له شدن میوه های زیرین می شوند.
مقاومت مناسب کارتن و جعبه های میوه در مقابل رطوبت ، آب ، باران , دما ، ضربه و عوامل شیمیایی و … باید با دوام و با زیبایی ظاهری و همچنین بهداشتی بودن آن یکی از مهم ترین گزینه ها برای بسته بندی انواع میوه و صیفی جات می باشد .
بسته بندی کارتنی میوه مورد توجه تاجران کشورهایی میباشد که هدف اصلی آنها صادرات میوه و صیفی جات ایران به کشورهایی مانند : روسیه ، ارمنستان ، آذربایجان ، امارات ، عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس قرار گرفته است آمارهای نشان داده شده توسط صادرکنندگان این است که محصولات صادراتی که با بسته بندی کارتن میباشد از میزان و نرخ فروش بالاتر و بهتری نسبت به محصولات صادر شده با سایر بسته بندی ها برخوردار است . جنس این جعبه ها می تواند از نوع کرافت ، C فلوت ، B فلوت ، E فلوت و پنج لایه بسیار محکم باشند و برای زیبا تر شدن این جعبه ها از سلفون و پنجره های خاص استفاده میشود .

طراحی و تولید کارتن بسته بندی میوه صادراتی :

در طراحی کارتن صادراتی میوه ، با توجه به نوع محصول صادراتی مثل گوجه فرنگی نیاز به انبار کردن این کارتن ها در سردخانه میباشد ، به همین دلیل باید از مقوای درجه یک جهت کارتن سازی استفاده شود . جنس مقوای انتخابی جهت کارتن های صادراتی ۵لایه درجه یک بوده که طرح آن به صورت کاغذ گلاسه سبک با روکش سلفون (ضد آب) لمینت گردیده که این کار باعث استحکام بیشتر کارتن ها میشود .
با افزایش صادرات میوه از کشورمان به نقاط دیگر دنیا ، طراحی و شیوه بسته بندی های این محصول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار شده است . به نحوی که کارتن های میوه قادر به نگهداری از محصول از نظر مقاومت در شرایط مختلف بوده و همچنین طرح و نوع بسته بندی آن به شیوه ای باشد که بتوان در کشور های دیگر مورد توجه و استقبال قرار گیرد ، از این رو نارون کارتن سعی دارد با تولید انواع کارتن و جعبه های تبلیغاتی بنا به درخواست و سلیقه مشتری در ابعاد و طرح های مختلف هم برای کارتن مادر و جعبه های اصلی با جنس های ایفلوت و لمینتی ، بهداشتی ، پشت طوسی و ایندربرد با طرح چاپی اختصاصی روی انواع جعبه های مخصوص بسته بندی رضایت کامل مشتری را به خود جلب کند .
سفارش کارتن میوه صادراتی و یا برای بازار داخلی با قیمت مناسب در ابعاد مختلف پذیرفته می شود . انواع جعبه های بسته بندی از جنس مقوا یا کارتن نیز میباشد .

انواع مختلف کارتن بسته بندی میوه :

کارتن مخصوص بسته بندی میوه در انواع و جنس های مختلفی ساخته میشود :

  • کارتن سه لایه تک ردیفه با چهار رنگ چاپ:

این کارتن از جنس ورق سه لایه با رویه سفید و چاپ افست میباشد که باید همراه شانه استفاده گردد . با توجه به محدودیت ابعاد شانه موجود در بازار کارتن ساخته شده عمدتا در دو سایز ۴۸ در ۲۸ و ۲۴ در ۳۴ میباشد. این نوع کارتن با توجه به اینکه به صورت چسب شده به مشتری تحویل داده میشود هزینه حمل نسبتا بالاتری دارد .

  • کارتن میوه تک یا دو ردیفه ساده سه لایه:

این نوع کارتن سازی معمولا مصرف داخلی دارد و یا برای بازارهای ارزان استفاده میشود . جنس سه لایه قهوه ای بدون چاپ یا چاپ تک رنگ افست و قیمت ارزان دارد و همچنین بسیاری مواقع بدون شانه استفاده میشود.

  • کارتن سه یا پنج لایه دردار چاپ چهاررنگ :

این کارتن از جنس سه یا پنج لایه با رویه سفید و چاپ رنگی میباشد که اگر با شانه استفاده شود ابعاد آن ۴۸ در ۲۸ و ۲۴در ۳۴ میباشد.

  • کارتن زیره رویه:

این نوع کارتن عمدتا برای صادرات و با شانه بصورت چند ردیفی استفاده میشود .کارتن میوه صادراتی ،لایه زیر معمولا از کارتن پنج لایه با اسقامت بالا میباشد و درب از کارتن با رویه سفید وچاپ رنگی میباشد.

  • جعبه رنگی دایکاتی درب دار:

جعبه مقوایی، کارتن ارزان قیمت میوه، این نوع جعبه یا کارتن با چاپ عالی و درب باز شو فانتزی بوده و از نوع بسته بندی لوکس یا صادراتی میباشد .

طراحی و چاپ اختصاصی کارتن میوه و تره بار :

برای طراحی و چاپ اختصاصی روی جعبه و کارتن میوه ، چه برای بازار های داخلی و چه صادراتی ، نیاز به طرح و نمونه های خاص و نوع چاپ و بسته بندی محصول مورد نظر میباشد تا چاپ و بسته بندی محصولات را با رضایت کامل بتوانیم به مشتری ارائه دهیم . شما میتوانید با چاپ لوگو و برند خود بر روی انواع جعبه و کارتن ها، محصولات خود را اختصاصی کرده و این کار باعث جهانی شدن نام برند و شرکت شما با صادر کردن انواع بسته بندی ها و کارتن های میوه به تمامی نقاط دنیا میشود .
ما به شما کمک میکنیم با برندسازی مناسب ، جعبه بسته بندی زیبا و جذابی را برای مشتریان داخلی و خارجی خود طراحی و چاپ نمایید .

نحوه قیمت گذاری کارتن و جعبه میوه جات :

لازم به توضیح است از نظر قیمت می توان گفت جعبه های مقوایی قیمت کمتری نسبت به جعبه های کارتنی دارند . شما می توانید برای دریافت لیست قیمت کارتن میوه ، با کارشناسان نارون کارتن تماس بگیرید و با توجه به تعداد کارتن مورد نیاز ، جنس کارتن مد نظر ، نوع چاپ و تعداد رنگ به کار رفته در آن از قیمت نهایی مطلع شد .
قیمت و خرید کارتن میوه را می توان مستقیما از نارون کارتن سفارش داد . کارتن های صادراتی و داخلی میوه به صورت کارتن لمینتی و کارتن چاپی و کارتن دایکاتی و یا برای جعبه فانتزی به طور جعبه مقوایی با قیمت متناسب در تیراژهای متفاوت تولید می شوند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *