جعبه بسته بندی بیسکوییت

کارتن بسته بندی بیسکویت همان کارتنی است که بیسکویت ها به ترتیب در آن ها چیده می شوند و به دست مشتری ها می رسند. همانطور که می دانید تمام کالاها مثل بیسکوییت باید قبل از فروش و رسیدن به دست مشتری بسته بندی شوند. یکی از بهترین مدل های بسته بندی بیسکویت، بسته بندی با کارتن مقوایی است. بیسکوییت ها خوراکی های شکننده ای هستند و یک ضربه کوچک کافی است تا تمام بیسکویت ها خورد شوند؛ اما وقتی که بیسکوییت ها بسته بندی مقوایی داشته باشند، مقوا تا اندازه زیادی جلوی خورد شدن بیسکوییت ها را می گیرد. همچنین جعبه های مقوایی بیشتر از بقیه مدل های بسته بندی مورد علاقه مشتریان قرار می گیرند.

انواع جعبه بسته بندی بیسکویت

حالا که به طور کامل متوجه شدید که کارتن بسته بندی بیسکویت چیست، ما در این قسمت می خواهیم که شما را با برخی از انواع کارتن و بسته بندی بیسکوییت آشنا کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

انواع کارتن بسته بندی بیسکویت عبارتند از:

  • کارتن بسته بندی ساده

  • کارتن بسته بندی استندی

  • کارتن بسته بندی کادویی

جعبه بسته بندی ساده

این مدل جعبه بیسکویت برای بیسکویت های ساده، کوچک و مصرفی روزانه طراحی می شود. مثل کارتن بسته بندی بیسکویت هایی که برای کودکان و یا گاهی اوقات هم برای خودتان خریداری می کنید. در این بسته ها تعداد کمی بیسکویت به اندازه استفاده در یک تا دو وعده قرار داده شده است. برخی ها نیز در بسته بندی اصلا از کارتن یا جعبه بسته بندی استفاده نمی کنند؛ اما وجود جعبه یا کارتن در بسته بندی باعث جلب توجه بیشتر می شود.

جعبه بسته بندی استندی

این نوع کارتن بسته بندی بیسکویت به شکل استند می باشد و بیشتر در عمده فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرد. در این جعبه مقوایی بیسکویت که به شکل استند است، می توان تعداد زیادی از بسته های کوچک و ساده بیسکویت را که در قسمت قبل درباره آن ها صحبت کردیم، جای داد.

جعبه بسته بندی کادویی

تولید جعبه بیسکویت برای این نوع بیسکوییت به این شکل است که باید تعداد زیادی بیسکویت در یک کارتن بسته بندی جای بگیرند. این نوع بیسکویت ها بیشتر مناسب پذیرایی از مهمان ها و کادو دادن آن ها به دیگران هستند.

طراحی جعبه بسته بندی بیسکوییت

حالا که با انواع کارتن بسته بندی بیسکویت آشنا شدید، بهتر است بدانید که مهم ترین چیزی که در کارتن بسته بندی بیسکویت مورد توجه قرار می گیرد، چاپ و طراحی آن است. همه ی شرکت ها می توانند‌ طراحی خاص خود را داشته باشند و نام شرکت خود را روی کارتن بسته بندی بیسکویت ذکر کنند. بهتر است در طراحی کارتن بسته بندی بیسکویت از رنگ های شاد و هوس انگیز استفاده کنید تا توجه بیشتری را به محصول خود جلب کنید. مثلا رنگ قرمز یکی از بهترین رنگ ها است که توجه زیادی را نیز به خود جلب می کند.

سخن آخر …

کارتن های بسته بندی کارخانه نارون کارتن فقط مخصوص صادرات نیستند و می توانید برای بسته بندی کالاها و محصولاتی که در داخل ایران در تیراژ بالا به توزیع آن ها می پردازید نیز از آن ها استفاده کنید. در صورتی که به اطلاعات بیشتری درباره تولید کارتن و کارتن های بسته بندی نیاز دارید و یا ابهامات و سوالاتی دارید که پاسخ آن ها را در این مطلب پیدا نکرده اید، می توانید با شماره های موجود در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *