بسته بندی، خط نوآوری در طراحی است. در بسته‌بندی هم باید علاوه بر طراحی هوشمندانه ابزار مناسب برای چاپ زیبا در دسترس داشته باشدکه با جوهر سفید این امکان فراهم می شود. در حقیقت برای برچسب موادغذایی و حمل کننده‌های از جنس کارتن کنگره‌ای، جوهر سفید بسیار لازم است.

هر چند دست پیدا کردن به یک رنگ سفید اصیل در یک برچسب بسیار سخت است، اما جوهر الکترونیکی سفید HP که آن را با نام HP Indigo می‌شناسند، می‌تواند کارساز باشد. چراکه همیشه سفید و مات است و رنگی خالص و سرزنده است و این جرات را به ما می‌دهد که به راحتی در زمینه‌های سفید و رنگی و حتی فلزی طراحی کنیم. جوهر سفید می‌تواند بین تصاویر قرار گیرد تا تصویر دو طرفه ایجاد شود.
به عنوان مثال در بسته‌بندی پاپ‌کورن گورمت، از یک بستر فلزی استفاده شده است که به جوهر سفید حالت روشن و خاموش مرواریدگونه جذاب داده‌ است.

جوهر سفید و کارتن کنگره‌دار

هر چند سیاه محبوب‌ترین رنگ برای چاپ روی جعبه‌های حمل‌و‌نقل است، اما حتما ارزان‌تر از رنگ‌های دیگر نیست. از سوی دیگر در چاپ وقتی از رنگ کرافت استفاده می‌شود نتیجه تیره‌تر از اصل است اما با استفاده از جوهر سفید شما می‌توانید با ایجاد یک تصویر خوب، معکوس عمل کنید.

          

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *