جعبه و کارتن شیرینی و کیک در بسته خلاقانه باعث می شود مشتری تمایل بیشتری برای تهیه شیرینی برند شما داشته باشد. اگر بسته بندی شیرینی به نحوی باشد که بتواند نظر مشتری را برای چند لحظه به خود جلب کند و با کمی توضیحات فروشنده در خصوص کیفیت محصول تا ۹۸ درصد فروش محصول قطعی است. در ضمن اگر در خصوص قیمت به نسبت رقبا هم بررسی های لازم صورت گرفته باشه فروش به ۱۰۰ درصد نزدیک می شود..

تاثیر صنعت بسته بندی در فروش

جعبه شیرینی یا کارتن شیرینی یکی دیگر از انواع خدماتی می باشد که توسط مجموعه نارون کارتن در راستای ساخت و تولید جعبه و کارتن صورت میگیرد اما امروزه نارون کارتن به عنوان یکی از گروه های باتجربه با تکیه بر تخصص کارمندان خود می تواند برای شما جعبه هایی را تولید کنند که از جنبه های مختلف می تواند به محصول شما کمک کند . بی شک ساخت و تولید جعبه کیک و شیرینی نیز مانند سایر موارد دیگر نیازمند این می باشد که چندین نکته را رعایت کند تا بتواند مفید واقع شود ما در این راهنمای خرید جعبه شیرینی و کیک قصد داریم به صورت کامل در مورد این جعبه ها صحبت کنیم در صورتی که قصد خرید جعبه کیک و شیرنی می باشید می توانید تا انتهای این راهنمای خرید با ما همراه شوید.

            

تولید یک بسته بندی مناسب

ابتدا محل عرضه محصول را شناسانی کرده سپس بازدیدی از فروشگاههای منطقه مورد نظر داشته باشید تا بسته بندی کارتنی یا مقوایی محصول رقیب را یافته و بررسی نمایید. این بررسی میتواند قیمت تمام شده بسته بندی و محصول را مشخص نموده و شما را به درست یابی قدرت خرید آن جامعه یا منطقه نزدیک نماید. وقتی قدرت خرید و نوع سلیقه منطقه مشخص گشت حالا میتوانید با خیال راحت مقدار هزینه بسته بندی را کنار گذاشته و بر اس اس آن پیش سفارش ساخت جعبه شیرینی و شکلات را انجام دهید. با این کار جامعه هدف و رقبای خود را آنالیز نموده و با اعتماد به نفس بالای برای ارائه محصولتان آمادگی کسب خواهید کرد.

مقوا جعبه شیرینی و کیک

قیمت مقوای جعبه شیرینی و کیک متفاوت می باشد اگر شما جویا استعلام قیمت در مورد این جعبه ها هستید چرا که برای ساخت و تولید این کارتن ها و جعبه ها از مقوا های مختلفی استفاده می شود اما به صورت معمول می توان گفت که بیشترین نوع استفاده از مقوا برای این نوع از شیرینی از جنس ایندربرد و پشت طوسی استفاده می شود البته در برخی از موارد از کارتن نیز استفاده می شود که خود کارتن نیز دارای انواع مختلفی می باشد. در صورتی که نیاز به جعبه لاکچری برای محصولات شیرینی و کیک نیز می باشید می توانید از جعبه هارد باکس استفاده نمایید این جعبه که با نام جعبه سخت نیز معرفی می شود دارای زیبایی و استحکام زیادی می باشد و می تواند از جنبه های مختلفی به محصول شما کم کند، البته این را به خاطر داشته باشید در مسئله قیمت جعبه شیرینی طبیعتا جعبه های هارد باکسی قیمت به نسب بالاتری از سایر انواع جعبه های دیگر دارد چرا که تکنولوژی ساخت این جعبه ها بروز می باشد.

ساخت جعبه شیرینی و کیک

اگر قصد ساخت جعبه شیرینی را دارید و می خواهید با استفاده از آن محصولات خود را بسته بندی کنید و سپس روانه بازار کنید باید مراحل مختلفی را طی نمایید تا کارتن شیرنی شما حاضر شود و مورد استفاده واقع شود. در اولین مراجعه شما باید به یک شرکت و یا دفتر کارتن سازی و جعبه سازی مراجعه نمایید و در خواست خود را ثبت نمایید بعد از اینکه درخواست خود را ثبت نمودید، مرحله بعدی این می باشد که شرکت طراحی شما را حاضر می کند و سپس طرح برای شما ارسال می شود اگر طرح مد نظر شما واقع شد مرحله بعد این می باشد که طرح به کارگاه کارتن سازی ارسال می شود تا کارتن ساخته شود سپس با کارتن ها و جعبه ها برش و دایکات داده می شوند و سپس به چاپخانه ارسال شده و جعبه شیرینی شما آماده می شود و سپس بسته بندی شده و برای شما ارسال می شود.

      

 

 

چاپ جعبه و کارتن شیرینی و کیک

چاپ جعبه شیرینی یکی از نکات بسیار مهم می باشد که باید با دقت انجام شوند مانند نوع مقوا برای چاپ نیز انواع مختلفی وجود دارد که هر کدام از آنها دارای ویژگی هایی می باشند اما عموما از چهار نوع چاپ بیشتر استفاده می شود که عبارتند از چاپ افست و روکش سلفون ، با قابلیت ضرب طلا کوب ، نقره کوب . بهتر است بدانید کیفیت هر نوع از این چاپ ها متفاوت می باشند و معمولا هر کدام از انها می تواند بسته به نوع مقوا برای ان مقوا مناسب باشند.

لیست قیمت جعبه شیرینی و کیک

بسته به تعداد ، نوع مقوا ، سایز جعبه ها ، نوع چاپ ، قیمت ها متفاوت می باشند اگر شما قصد خرید این نوع از جعبه ها را دارید می می توانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکاران ما با دریافت اطلاعات از شما و بررسی فاکتورهای شما قیمت دقیق را به شما اعلام نمایند.

درباره ما

گروه تولیدی صنعتی نارون کارتن چند دهه تجربه در زمینه کارتن سازی ، جعبه سازی ، چاپ و بسته بندی انواع محصولات داخلی و صادراتی را با بهترین کیفیت ساخت در رزومه خود دارد که میتوانید از لینک تصاویر نمونه کارهای کارتن سازی و جعبه سازی شرکت دیدن نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از مدل های جعبه و کارتن شیرینی از واتساپ واحد فروش اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *