سفارش بسته بندی لباس با روند تولیدات لباس و منسوجات رابطه مستقیم دارد، یعنی هرچه تولیدات بیشتر شود بسته بندی های آن نیز افزایش می یابد. از این رو تولیدکنندگان لباس باید پک های مخصوصی را برای بسته بندی لباس های خود طراحی کرده و عرضه کنند.

اهمیت بسته بندی پیراهن

اگر بخواهیم از اهمیت بسته بندی لباس سخن بگوییم نه تنها موضوع حمل و نقل پیش می آید بلکه در انبار و نگهداری نیز کارایی دارد. در بحث حمل و نقل، کالایی را در نظر بگیرید که هیچ گونه بسته بندی بهمراه خود ندارد، ممکن است باعپ بهم ریختگی و خرابی لباس شود.در زمینه انبار کردن و نگهداری بسته بندی باعث می شود کالای شما کیفیت خود را در مدت زمان طولانی تر حفظ کند. بسته بندی هم چنین می تواند به برند شما هویت ببخشد به طوری که مشتری جعبه بسته بندی شما را به خوبی بشناسد و به دنبال آن در فروشگاه و بازار بگردد.

همانطور که می دانید یکی از جنبه های مهم در جعبه لباس و پیراهن توجه به زیبایی آن می باشد انواع مختلفی از جعبه های لباس و پیراهن در مجموعه نارون کارتن ساخته می شود که  این جعبه ها از بسته بندی های به صورت زیبا و با کیفیت تهیه می شوند تا مشتریان قبل از باز کردن بسته تحت تأثیر جعبه قرار گیرند. این جعبه ها اغلب برای ارائه پیراهن مردانه و زنانه و نوزاد استفاده می شود ما در نارون کارتن این امکان را به شما ارائه می دهیم تا انواع مختلفی از این جعبه ها را در سایز ها و طرح ها و رنگ های مختلف ایجاد نمایید و برای محصولات خود استفاده نمایید

بسته بندی اولین چیزی است که مشتری در حین خرید به آن توجه می کند. برخی از تولیدکنندگان بر این عقیده اند که هزینه برای بسته بندی لباس کاری بیهوده و اضافی است اما اگر همین بسته بندی به صورت مناسب انتخاب شود تاثیر شگرفی در فروش خواهد داشت.

طراحی و تولید جعبه پیراهن

طراحی و تولید جعبه پیراهن برای بسته بندی انواع مختلف پوشاک قرار می گیرد . از این جعبه می توانید برای بسته بندی پیراهن مانند انواع جعبه لباس و شلوار و حتی جعبه لباس عروس هم استفاده کنید . استفاده از این نوع بسته بندی ارائه محصول به مشتری را از سبک سنتی به مدرن تغییر داده است و به جای بسته بندی محصول در کاور های پلاستیکی ، به بسته بندی های شیک و مدرن با استفاده از کاغذ و مقوا روی آورده اند ..
. ساخت و تولید جعبه تخصص ماست , کیفیت بالای ساخت انواع جعبه ها را برای شما تضمین می کنیم و با ارائه جعبه های با کیفیت و بسته بندی های خلاقانه .

استفاده از رنگ های شاد و روشن روی پک های لباس خانمها مانند بسته بندی شال و روسری بیشتر به چشم می آید زیرا رنگ های شاد بیشتر نظر بانوان را جلب می کند. از آن جایی که کودکان و نوزادان در انتخاب محصول نقشی ندارند جنس جعبه مورد استفاده از اهمیت بیشتری برخوردار است به گونه ای که موجب حساسیت نشود. خلاقیت به کار رفته در طراحی هر نوع جعبه ای که برای لباس و منسوجات استفاده می شود بسیار مهم است. از آنجایی که بسته بندی معرف کالای شماست، تولیدکنندگان می بایست بیش از پیش به آن اهمیت دهند.

در طراحی و تولید جعبه پیراهن , رایج ترین مواد به کار رفته شده در آن برای بسته بندی انواع مختلف محصولات با یکدیگر متفاوت است . به طور معمولا این جعبه ها برای پیراهن مردانه ، انواع ست های مردانه و یا کفش و انبار کردن آنها استفاده می شود . اگر شما پوشاک خود را به صورت آنلاین به فروش میرسانید این نوع بسته بندی به یک گزینه مناسب برای تجارت الکترونیکی شما به به حساب می آید و در فروش بیشتر شما کمک میکند . جعبه های پیراهن قابل طراحی و تولید در اندازه و ابعاد مختلف میباشند ، و میتوان به صورت اختصاصی برای محصولات خود از چندلایه بودن و از دوام بالاتری برخوردار شود . با این حال ، از جعبه های بسته بندی میتوان به عنوان اصلی ترین جعبه خرده فروشی و حمل و نقل ، مقرون به صرفه بودن آن استفاده کرد .

انواع بسته بندی پیراهن :

  • بسته بندی هایی از جنس پلاستیکی:

پلاستیک همیشه یکی از محبوب ترین و مورد استفاده کاربران برای انواع بسته بندی لباس ها بوده است ، امکان تغییر شکل و انعطاف پذیری بالای این نوع محصول این امکان را فراهم میکند تا انواع متنوعی از این نوع بسته بندی را اختیار صنعت گران قرا گیرد .کیسه های پلاستیکی پلی اتیلن به عنوان یک انتخاب رایج و محبوب برای بسته بندی محصولات تبدیل شده اند زیرا تولید آن بسیار آسان بوده است . می توان آن را به صورت کامل در ابعاد مختلف و به صورت اختصاصی طراحی و تولید کرد و از طریق ویژگی هایی مثل قفل , زیپ , از محصولات محافظت بیشتری کرد .

             

  • بسته بندی هایی از جنس جعبه مقوایی :

جعبه مقوایی یک انتخاب شیک برای بسته بندی محصولات مختلف از جمله پوشاک است ، مقوا با قابلیت چاپ و فرم دهی بالایی که دارد امکان تبدیل شدن به هر شکلی را دارد . این جعبه ها سبک وزن اما بادوام هستند و می توانند به هر نوع ساختاری بریده شود و طیف گسترده ای از انعطاف پذیری را برای طراحی فراهم کند. در تولید جعبه های مقوایی می توان از ۵ نوع مقوا استفاده کرد که هر کدام مناسب نوع خاصی از جعبه می باشد به ترتیب فراوانی چاپ جعبه می توان به مقوا ایندربرد ، مقوا پشت طوسی ، مقوا گلاسه ، مقوا کرافت ، مقوا خاص و فانتزی مانند فابریانو اشاره کرد هر کدام از این مقوا ها دارای ویژگی خاص در مراحل مختلف تولید می باشند .

          

  • بسته بندی هایی از جنس (ساک دستی) کاغذی:

ساک دستی گزینه سریع و راحت برای انواع طراحی بسته بندی لباس ها هستند. بسیاری از مشاغل خرده فروشی برای راحتی و مقرون به صرفه بودن ، از انواع مختلف ساک دستی کاغذی را برای بسته بندی لباس خود استفاده میکنند . این ساک های دستی یا بگ که حامل نام برند شما هستند می‌توانند محصولات تولیدی‌ شما را به دست مشتری برسانند و مشتری هم میتواند از آن ساک برای اهداف گوناگون استفاده کند در حالی ‌که نام برند شما را در معرض دید عموم قرار می‌دهد. در چاپ انواع ساک دستی استحکام و ماندگاری ساختار فیزیکی آن مورد توجه همه قرار گرفته است . هدف از چاپ این محصول علاوه بر حمل محصول و لباس به فروش رفته، انتقال برند شما توسط مشتری به هر کجا و در هر زمان است . به جز طراحی ساک دستی خود تا میتوانید عمر مفید ساک دستی خود را با انتخاب متریال مناسب افزایش دهید , بالاترین کیفیت را به دست مشتری بدهید تا ماندگاری بالایی داشته باشد.

      

چاپ اختصاصی جعبه پیراهن :

چاپ جعبه پیراهن برای تولیدی های انواع پوشاک و پیراهن بسیار مهم است . جعبه های پیراهن دارای ظاهر زیبایی می باشند که برای هدیه دادن بسیار مناسبی میباشند . طراحی و تولید انواع مختلف جعبه در چاپ جعبه پیراهن نقش بسیار مهمی داشته است تا یک جعبه شیک و چشم نواز طراحی شود . چاپ جعبه پیراهن قبل از آنکه چاپ پیچیده ای داشته باشد ، دارای جلوه های تکمیلی مانند طلاکوبی یا نقره کوبی و یا یووی موضعی میباشد . چاپ جعبه پیراهن برای ارائه محصول و بالا بردن فروش و حفظ محصول در برابر صدمات انجام می شود . یکی از معایب چاپ جعبه پیراهن این است که ساختار جعبه مانع از دیده شدن محصول داخل آن می شود و این امر باعث می شود تا مصرف کننده پیراهن را از داخل جعبه خارج کند تا بتواند رنگ و جنس آن را ببیند . در واقع بسته بندی و جعبه هویت و معرف کالا می باشد . با یک بسته بندی جالب و خلاقانه می توانید مصرف کننده را جذب کرده و برند و محصول خود را در ذهن مشتری حک کنید .

نکات فنی چاپ جعبه پیراهن :

۱- چاپ جعبه پیراهن همانند سایر جعبه های مقوایی بر روی مقوای ایندربرد یا پشت طوسی انجام می شود .

۲- چاپ جعبه پیراهن به صورت رویه و زیره می باشد , و چاپ رویه پیراهن به صورت ساده انجام می گیرد و تنها نام برند بر روی آن چاپ می شود و یا از عملیات های تکمیلی مثل طلاکوب و برجسته سازی برای جذاب کردن جعبه استفاده می شود .

۳- چاپ جعبه پیراهن به صورت مقوایی تولید می شود و مدل جعبه آن به صورت در و زیره جدا می باشند معمولا مقوا زیره را ضخیم تر می گیرند.

۴- جعبه پیراهن فاقد برچسب بوده و به صورت قفلی می باشد و ابعاد آن در جعبه نسبت به زیره آن چند میلیمتر بزرگ تر است .

۵- بعد از چاپ جعبه پیراهن امکان سلفون کشیدن یووی , موضعی , طلاکوب و برجسته کاری وجود دارد .

۶- چاپ جعبه پیراهن را معمولا به صورت تک رنگ و یا دورنگ چاپ می کنند و در بعضی از موارد داخل جعبه لوگوی شرکت را به صورت تک رنگ چاپ میشود .

قیمت جعبه پیراهن :

برای تولید و ساخت انواع جعبه های بسته بندی پیراهن و دریافت قیمت دقیق کافیست طرح مورد نظر خود را برای ما ارسال کرده و ابعاد را نیز ارجاع دهید تا کارشناسان ما قیمت دقیق را اطلاع رسانی کنند و جهت مشاوره رایگان برای اطلاعات بیشتر کافیست با واحد پشتیبانی نارون کارتن تماس بگیرید .

سخن آخر …

با در نظر گرفتن الیاف لباس ها و هم چنین حساسیت هایی که در تنوع جنس آنها به چشم می خورد، بسته بندی های مقوایی و کارتنی که باعث هیچ گونه حساسیت نمی شوند بهترین گزینه برای انتخاب هستند. اگر تولید کننده ای در عرصه لباس و پوشاک هستید با در نظر گرفتن نیازهای مصرف کنندگان می توانید در زمینه جعبه به عنوان یک بسته بندی خوب لباس اقدام به سفارش نمایید که نارون کارتن در بخش فروش به شما کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *