ساخت جعبه سیب زمینی سرخ کرده

تولید و طراحی جعبه های سیب زمینی در شکل های مختلف , با درخواست مشتری در سایز کوچک ، متوسط و بزرگ را دارا می باشد . یکی از خصوصیات مهم تولید این نوع جعبه ها استفاده از ورق های بهداشتی و استاندارد می باشد تا بسته بندی های سیب زمینی به هیچ عنوان روغن پس ندهد و اصول بهداشتی کاملا رعایت شود . نوع ورق مقوایی استفاده شده در این مدل جعبه از نوع ایندر برد با گرماژ متفاوت بوده است .

این جعبه و پاکت ها برای انواع سوخاری ها مثل مرغ و یا قارچ نیز استفاده میشوند که متناسب با درخواست و نیاز مشتریان در مدل های مختلف تولید میگردد. در حال حاضر اکثر دارندگان رستوران و فست فودی ها از این پک های استفاده میکنند. چرا که این نوع پاکت ها از کاغذ و مقوا تشکیل شده است و به راحتی امکان بازیافت دارند. هم چنین با چاپی که میتوان روی آنها درج کرد به نوعی تبلیغ نیز میباشد.

طراحی جعبه و پاکت های سیب زمینی

در بحث طراحی، پاکت های بسته بندی سیب زمینی بسته به نیز مشری تولید می شوند. برای مثال ممکن است دارندگان رستوران یا فست فودی می خواهند سیب زمینی ها را انواع سوخاری های خود را درون یک پاکت یا جعبه یا حتی پلیت های (plate) کاغذی و مقوایی به مشتری ارائه دهند و ممکن است یکسری از آنها برای سرو در رستوران و مدل های دیگری را برای بیرون بر در نظر گرفته باشد.

برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان رستوران، میتوان از پاکت یا جعبه های اختصاصی تولید نمود. این سفارشی سازی پاکت و جعبه های سیب زمینی سرخ کرده و میتوان از چاپ استفاده کرد که نام و برند تجاری شما روی آن درج شده است.

معمولا در بیشتر موارد برای تولید چنین بسته بندی هایی از مقوای ایندربرد استفاده میکنند. مقوای ایندربرد هم از لحاظ بهداشتی دارای تاییدیه از سازمان غذا و دارو است و هم با روان بودن سطحی که دارد چاپ روی آن بسیار لطیف و یکدست انجام میگیرد.

جعبه های سیب زمینی سرخ کرده بیشتر در انواع مخروطی، لاک باتم و به صورت استوانه ای که با نام مک دونالد شناخته شده است تولید میشوند. تمامی این جعبه ها با توجه تنوع در شکل ظاهری که دارند میتوانند تاثیر شگرفی در معرفی برند و فروش بیشتر شما داشته باشند.

انواع مدل های جعبه سیب زمینی

جعبه سیب زمینی مکعبی(لاک باتوم)

استفاده از این نوع محصول جهت فروش بیرون بر خواهد بود . این نوع بسته بندی دارای مزایای فراوانی میباشد و اولین کاربرد آن لاک باتوم بودن آن است . لاک باتوم به نوعی بسته شدن کف جعبه گفته می شود که با یک حرکت و ۲ ثانیه زمان , جعبه سرهم شده و آماده قراردادن محصول درون آن است . این نوع جعبه برای مجموعه هایی بیشترین کاربرد را دارد که در روز تعداد بالایی جعبه سیب زمینی مصرف دارند . مقوای مصرفی کاملا بهداشتی بوده و دارای ورودی و خروجی هوای مناسب جهت ترد ماندن سیب زمینی می باشد.

جعبه سیب زمینی مخروطی

این نوع جعبه هم , همانند لاک باتوم جهت بیرون بر استفاده میشود و یکی از پر فروش ترین محصولات جعبه سیب زمینی مخروطی می باشد.  نوع قالب به نحوه است که ورودی و خروجی هوای آن در بهترین حالت ممکن طراحی شده است و باعث می شود سیب زمینی در بهترین حالت خود به مشتری برسد . کف جعبه به صورت ته قفلی می باشد و درب آن به صورت چفتی می باشد . زمان بسته بندی این محصول ۵ الی ۷ ثانیه می باشد. مقوای مصرفی کاملا بهداشتی بوده و دارای ورودی و خروجی هوای مناسب جهت ترد ماندن سیب زمینی می باشد.

       

جعبه سیب زمینی سفره ای

این جعبه هم مانند جعبه های دیگه بیرون بر میباشد و همان طور که از نامش پیداست ، این بسته بندی به گونه ای طراحی شده است که مصرف کننده پس از دریافت و بازکردن بسته بندی می تواند از خود جعبه به عنوان سفره استفاده کند و در هر جایی (ماشین ، منزل ، محل کار ، پارک و …) از محصول شما استفاده کند و بهترین نوع بسته بندی از نظر مشتریان شماست اما این محصول دارای معایبی هم می باشد که مهترین آن سرعت بسته بندی آن است . سرهم کردن این نوع بسته بندی بین ۳۰ الی ۶۰ ثانیه طول می کشد که اصلا برای مجموعه هایی که در طول روز تعداد زیادی سیب زمینی به فروش می رسانند پیشنهاد نمیشود اما اگر در روز تعداد کمی سیب زمینی میفروشید . بهترین انتخاب برای شماست . ظاهر زیبای این بسته بندی از ویژگی های مهم آن می باشد . نوع قالب به نحوه است که ورودی و خروجی هوای آن در بهترین حالت ممکن طراحی شده است . مقوای مصرفی کاملا بهداشتی بوده و دارای ورودی و خروجی هوای مناسب جهت ترد ماندن سیب زمینی می باشد.

    

جعبه سیب زمینی مک دونالدی

از این نوع جعبه جهت سرو در سالن استفاده میکنند . این نوع بسته بندی نیازی به سرهم کردن ندارد و به صورت جعبه های آماده میباشد . بهترین انتخاب برای مجموعه هایی است در قسمت سرو سالن به تعداد بالا می باشند. مقوای مصرفی این نوع جعبه کاملا بهداشتی است.

         

چاپ انواع جعبه های سیب زمینی سرخ کرده

چاپ بر روی انواع جعبه های تبلیغاتی مخصوص سیب زمینی از نوع چاپ افست میباشد و بیشترین نوع مقوا که در تولید این نوع جعبه استقاده می شود از نوع خاص مقوا ایندربرد بوده است . این مقوا دارای سطح صاف و یک دست می باشد هر دو سمت این مقوا سفید بوده و قابلیت چاپ تمام رنگی با چاپ افست را دارد اما معمولا قسمت پشت (داخل) مقوا ایندر برد را فقط چاپ تک رنگ و یا دورنگ می کنند.مراحل تولید جعبه ی سیب زمینی سرخ کرده به این صورت است که در ابتدا مدل جعبه ی مورد نظر را با توجه به سلیقه مشتری انتخاب میکنید و طراحی روی آن شکل میگیرد و بعد از انجام این مرحله به بخش چاپ میرسد و با استفاده از دستگاه افست عملیات چاپ با بالاترین کیفیت ممکن انجام میشود و چاپ اختصاصی شما نیز به راحتی از یک تا هشت رنگ در کوتاه ترین زمان ممکن قابل اجرا خواهد بود .

به طور کل سیب زمینی غذایی است که به عنوان پیش غذا یا با مخلفات دیگر به عنوان یک غذای کامل ممکن است در هر مکانی سرو شود.

در مهمانی های خانوادگی ، فضای دوستانه ، جشن های رسمی ، روی میز سرو غذا و هر موقعیت دیگر جعبه های سیب زمینی میتواند به صورت چشم نوازی نظر همه را به خود جلب کند . پس بهتر است جعبه های سیب زمینی با استفاده از یک طرح و رنگ جذاب چاپ شده باشد تا افراد بیشتری را به خرید از رستوران یا فست فود هدایت کند .

قیمت جعبه و پاکت فست فودی

برای اطلاع از قیمت دقیق میتوانید با کارشناسان نارون کارتن با در اختیار گذاشتن ابعاد (طول، عرض و ارتفاع) و وزن محصولتان ارتباط حاصل کرده تا آنها قیمت دقیق را برایتان محاسبه کنند.

ویژگی یک جعبه سیب زمینی مناسب چیست؟

برای خرید جعبه یا پاکت های سیب زمینی سرخ شده لازم است به موارد زیر دقت نمایید:

  • مقوای استفاده شده در تولید جعبه و پاکت های بسته بندی باید کاملا بهداشتی باشد.

  • گرماژ مقوا بالا باشد تا محصولات در حمل و نقل بیرون بر و دچار دفورمگی نشوند و توانایی تحمل وزن محصول را داشته باشد.

  • طراحی و تولید این جعبه ها به گونه ای باشد که روغن را به بسته بندی پس ندهد و در ساخت آنها رعایت اصول بهداشتی لحاظ شود.

سخن آخر …

برای بهتر شدن سرویس دهی و همچنین راهکارهایی برای افزایش غذاهای بیرون بر مخصوصا در حیطه غذاهای فست فودی از جعبه و پاکت استفاده میکنند. این جعبه ها باتوجه به متریالی که درشان استفاده میشود هم ضربه گیر خوبی هستند و هم باعث کم شدن گرمای درون جعبه و پاکت نمی شوند. نارون کارتن با تجربه خوبی که در تولید جعبه و پاکت بسته بندی دارد میتواند این پک ها را با طرح و چاپ اختصاصی برای دارندگان فست فودی ها و یا رستوران های زنجیره ای انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *